Вучэбны тэкст школьнага падручніка па беларускай мове як універсальны тып тэксту

Main Article Content

Людміла Яўгеньеўна Васюковіч

Abstract

Аналізуюцца інтэграваныя параметры, што выяўляюць універсальнасць вучэбнага тэксту: сістэмная арганізацыя, камунікатыўная арыентаванасць, дыдактычны патэнцыял, сегментацыя, інтэграванасць адзінкі. Зроблены вывад, што ўніверсальны вучэбны тэкст мае тыповы набор кампанентаў і маўленчых канструкцый, увасобленых у камунікатыўных блоках. Мадэлі ўніверсальных кампанентаў адзінкі могуць паспяхова выкарыстоўвацца навучэнцамі пры аналізе, узнаўленні (пераказе) і стварэнні вучэбна-навуковых тэкстаў.

Article Details

How to Cite
[1]
Васюковіч, Л.Я. 2021. Вучэбны тэкст школьнага падручніка па беларускай мове як універсальны тып тэксту. Vesnik of Brest University. Series 3. Philology. Pedagogics. Psichology. 1 (Jan. 2021), 152–160.
Section
ПЕДАГОГІКА