Вучэбны тэкст школьнага падручніка па беларускай мове як універсальны тып тэксту

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Людміла Яўгеньеўна Васюковіч

Анатацыя

Аналізуюцца інтэграваныя параметры, што выяўляюць універсальнасць вучэбнага тэксту: сістэмная арганізацыя, камунікатыўная арыентаванасць, дыдактычны патэнцыял, сегментацыя, інтэграванасць адзінкі. Зроблены вывад, што ўніверсальны вучэбны тэкст мае тыповы набор кампанентаў і маўленчых канструкцый, увасобленых у камунікатыўных блоках. Мадэлі ўніверсальных кампанентаў адзінкі могуць паспяхова выкарыстоўвацца навучэнцамі пры аналізе, узнаўленні (пераказе) і стварэнні вучэбна-навуковых тэкстаў.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Раздзел
ПЕДАГОГІКА