Вучэбны тэкст школьнага падручніка па беларускай мове як універсальны тып тэксту
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анатацыя
Аналізуюцца інтэграваныя параметры, што выяўляюць універсальнасць вучэбнага тэксту: сістэмная арганізацыя, камунікатыўная арыентаванасць, дыдактычны патэнцыял, сегментацыя, інтэграванасць адзінкі. Зроблены вывад, што ўніверсальны вучэбны тэкст мае тыповы набор кампанентаў і маўленчых канструкцый, увасобленых у камунікатыўных блоках. Мадэлі ўніверсальных кампанентаў адзінкі могуць паспяхова выкарыстоўвацца навучэнцамі пры аналізе, узнаўленні (пераказе) і стварэнні вучэбна-навуковых тэкстаў.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Як цытаваць
[1]
Васюковіч, Л.Я. 2021. Вучэбны тэкст школьнага падручніка па беларускай мове як універсальны тып тэксту. Веснік Брэсцкага ўніверсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. 1 (Jan. 2021), 152–160.
Раздзел
ПЕДАГОГІКА