Малыя формы беларускага фальклору як фактар развіцця маўлення і выхавання дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту
Main Article Content
Abstract
У артыкуле разглядаецца значэнне фальклора ў развіцці маўлення дзяцей дашкольнага ўзросту, эфектыўныя метады і прыёмы іх лінгвістычнага навучання, распаўсюджаныя педагагічныя праблемы і шляхі іх вырашэння педагогамі ўстаноў дашкольнай адукацыі.
Article Details
How to Cite
[1]
Смаль, В. 2014. Малыя формы беларускага фальклору як фактар развіцця маўлення і выхавання дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту. Vesnik of Brest University. Series 3. Philology. Pedagogics. Psichology. 2 (Jan. 2014), 80–87.
Section
ПЕДАГОГІКА