Малыя формы беларускага фальклору як фактар развіцця маўлення і выхавання дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анатацыя
У артыкуле разглядаецца значэнне фальклора ў развіцці маўлення дзяцей дашкольнага ўзросту, эфектыўныя метады і прыёмы іх лінгвістычнага навучання, распаўсюджаныя педагагічныя праблемы і шляхі іх вырашэння педагогамі ўстаноў дашкольнай адукацыі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Як цытаваць
[1]
Смаль, В. 2014. Малыя формы беларускага фальклору як фактар развіцця маўлення і выхавання дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту. Веснік Брэсцкага ўніверсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. 2 (Jan. 2014), 80–87.
Раздзел
ПЕДАГОГІКА