Грамадскае вяшчанне ў медыяпрасторы Еўразійскага эканамічнага саюза
Основное содержимое статьи
Аннотация
У артыкуле даследуецца актуальны стан медыйнай прасторы Еўразійскага эканамічнага саюза ў крытычна важнай для інтэграцыі сферы грамадскага вяшчання. Паказана, што класічная еўрапейская мадэль грамадскіх СМІ не рэалізавана ні ў адной з дзяржаў ЕАЭС, што абумоўлена адсутнасцю заканадаўчых норм, якія рэгулююць іх стварэнне і дзейнасць, а таксама недахопам структур кіравання, схільнымі да маніпуліравання крыніцамі фінансавання, павольным рэфармаваннем праграмнай палітыкі. Дыгіталізацыя, канвергенцыя камунікацыйных тэхналогій, канкурэнцыя з боку камерцыйных кампаній змушаюць да перагляду спецыфічных функцый такога тыпу СМІ ў новых абставінах. Сцвярджаецца, што адным з вынікаў неразвітасці грамадскага вяшчання ў Арменіі, Беларусі, Расіі, Казахстане і Кыргызстане з’яўляецца камунікацыйны разрыў паміж уладай і грамадзянамі.
Информация о статье
Раздел
ПАЛІТАЛОГІЯ